Antalya, Nevşehir, Kilis, İstanbul ve Muğla’da fidan dikimleri gerçekleştirilen Türkiye-Kore Dostluk Ormanları’nın altıncısı ve sonuncusu, Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde kuruldu. Fidan dikim törenine Güney Kore halkını temsilen katılan Türkiye Büyükelçisi Won Ik Lee, “Kore halkının kendi aralarında yaptığı bu bağış kampanyası, iki ülke arasındaki dostluğun ne kadar derin ve özel olduğunu...